Пошуковий запит: (<.>A=Сошенко С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Сошенко С. М. Роль колективних стосунків в організації освітньої діяльності довузівської підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 358-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_59
|
2. |
Сошенко С. М. Мотивація студентів щодо професійного самовизначення [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 335-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_55
|
3. |
Сошенко С. М. Вплив індивідуальних особливостей абітурієнта на результати навчання в процесі довузівської підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 248-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_40 Охарактеризовано різні підходи щодо дослідження особистості підліткового віку, які відображають складність становлення особистісних рис, формування індивідуальності. Подано результат визначення психофізіологічних особливостей абітурієнтів, пріоритетність їх впливу на динаміку успішності в процесі навчальної діяльності. Досліджено ефективність сприйняття індивідами педагогічних засобів впливу та відповідно різного підвищення рівня знань у процесі довузівської підготовки.Охарактеризированы разные подходы к исследованию личности подросткового возраста, которые отражают сложность становления личностных качеств, формирования индивидуальности. Представлены результаты определения психофизиологических качеств абитуриентов, приоритетность их влияния на динамику успеваемости в процессе учебной деятельности. Исследована эффективность восприятия индивидуумами педагогических средств влияния и соответственно разного повышения уровня знаний в процессе довузовской подготовки.Different approaches are characterized for investigating personality of juvenile age that reflect the complexity of personal qualities and individuality formation. Results are given of defining entrants’ physiological featwies, the priority of their influence on the progress dinamics in the progress of educational activity. The efficiency of individuals’ percepting the pedagogical means of influence and the respective rise of knowledge in the process of pre-tertiary training.
|
4. |
Сошенко С. М. Еволюція методів викладання іноземної мови [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко, Б. С. Коломієць // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_5
|
5. |
Сошенко С. М. Професійні якості як чинник успішності майбутнього психолога [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_21
|
6. |
Поясок Т. Б. Відображення підсвідомих проявів психіки особистості у процесі зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, С. М. Сошенко // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 371-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__44
|
7. |
Сошенко С. М. Позитивна мотивація до професійної діяльності – умова успішної адаптації майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_14
|
8. |
Сошенко С. М. Засади компетентісного підходу підготовки фахівців у системі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко, А. С. Шмельова // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 4. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_4_4
|
9. |
Сізова К. Л. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту [Електронний ресурс] / К. Л. Сізова, С. М. Сошенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 6(1). - С. 197-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2021_6(1)__20
|
10. |
Сізова К. Інтегровані уроки української мови та літератури на матеріалі твору Марії Матіос "Солодка Даруся" [Електронний ресурс] / К. Сізова, С. Сошенко // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 4. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2021_4_23
|
11. |
Алексеєнко Н. Використання уроку-екскурсії до бібліотеки для розвитку та збагачення усного і писемного мовлення школярів [Електронний ресурс] / Н. Алексеєнко, С. Сошенко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 3. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_3_3
|